یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

Guerlain Homme L’Eau Boisee

مقالات رسمي عطر

Guerlain Homme L’Eau Boisee

۸۴ بازديد

شرحرايحه گرلن لوم لو بويسي عطري مي‌باشد شاداب و در عين حالا تلخ و چوبي . بو ابتدايي عطر با بوي ترش و شيرين ليمو ابتدا ميگردد كه حضور نعناء در كنارش حسي سبز و تلخ و خنك به آن مي بخشد و گياه خس خس هم به اين دو عطر حسي چوبي، مقداري خاكي و تلخ خيس مي افزايد . در ادامه رايحه ليمو و نعناء پاره اي ملايمتر گرديده و بو خس خس قدرت بيشتري مي گيرد و شم چوبي و تلخي بيشتري به بو مي‌دهد ولي بو كماكان شاداب و خنك مي‌باشد . گرلن لوم لو بويسي پخش بوي مطلوب و ماندگاري متوسطي داراست و بهترين برهه زماني براي استعمال از آن فصلهاي فصل بهار و فصل تابستان ميباشد . بهترين عطر مردانه
گرلن هوم لو بويزي همانند اكثريت عطرهاي اين برند كيفيتي درخور اعتنا دارااست و رايحه مردانه و بسيار جذابش آنرا تعيين دوچندان مناسبي براي فصل‌تابستان كرده مي‌باشد .
عطر ابتدايي بو با تركيبي سبز، نصفه شيرين و مقداري تلخ و گياهي از رايحه نعناء و خس خس استارت مي‌شود كه حضور بو ليمو در كنارشان شادابي مضاعف و احساس ترش ملايمي به آن‌ها ميدهد .
با گذر مقطع ليمو و احساس سبز و گياهي نعناء ملايم و ملايمتر مي گردند و عطر خس خس قويتر . اين تغيير و تحول با حفظ شم شاداب، سبب افزايش احساس خاكي و تلختر شدن رايحه مي‌شود و اين بو تا نقطه پايان هم پا شما خواهد بود .
گرلن هوم لو بويزي پخش بوي خوب و ماندگاري مناسبي دارااست و حس شيك و جالب عطر اش آنرا براي استفاده روزمره و رسمي كاملا مناسب مي نمايد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.